כמה תאי שירותים אני צריך לאירוע שלי?

 יכול מאוד להיות שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל, כמה יחידות שירותים צריך, אז הנה לכם מדריך קטן כדי לעשות לכם חיים פשוטים

בחתונות חשוב להבין שיכול להיווצר מצב "לחוץ" על השירותים, אם זה בזמן קבלת הפנים, אם זה לפני\אחרי החופה, אם זה בזמן הריקודים ושתיית האלכוהול כמובן ועל כן על מנת  לעמוד בדרישה של הקהל, ולהצליח לשמור על נקיון התאים ברמה הגבוהה ביותר אנו ממליצים על תא אחד עבור עד 70 משתתפים. את המספר המדוייק של התאים כמובן שרק אתם בסופו של דבר תחליטו. ברוב האירועים האלו יהיה רצון להפרדה לעשות תא גברים ותא נשים כך שיש לחשוב על הצורך מראש.

באירועים כמו בר\בת המצווה וימי הולדת להמלצתנו אפשר להסתפק בתא אחד עבור 80-100 משתתפים.

בפסטיבלים למיניהם המפתח הנכון לטעמנו הוא תא אחד ל100 איש. לפי גודל האירוע, משך הזמן המתוכנן שלו ולפי כמות האנשים המתוכננים לבוא, אנו נדע להתאים את עצמנו מבחינת עובדי ניקיון ותחזוקת השירותים כך שלכל אורך האירוע השירותים יישמרו נקיים ונעימים.

לאירועים קטנים ולקמפינג למינהם אנו ממליצים על תא אחד עבוד עד 40 איש. בהתחלה ללא מעט אנשים השירותים האקולוגיים נראים מעט מוזרים אך מההיכרות שלנו מהר מאוד זה משתחרר ואנשים מתרגלים ונהנים מהשימוש בתא. על מנת לשמור על שירותים נקיים ונעימים למהלך אורך השהות באירוע\קמפינג, אנו מציעים שירות של פינוי וניקוי התא פעם אחת במהלך יממה.


*אנו בחברת Ecoilet רוצים לספק לכם את השירות הטוב ביותר מההתחלה ועד סוף האירוע ולכן אנו מציעים גם שירותי ניקיון של תאי השירותים במהלך האירוע... לבירורים נוספים צרו עמנו קשר! 

אחיה - 0555533272 , דידי - 0527484221